قرآن با فونت بسیار زیبا و ترجمه ی انگلیسی uQuran

هدیه ی من برای استفاده ی ماه مبارک رمضان:
اینم یه قرآن عالی با فونت زیبا که من تا امروز قرآن جاوا به این زیبایی ندیده بودم.امیدوارم در ماه های پر برکت استفاده کنید و از دعای خیرتون محرومم نکنید.
 

 

 

 

دانلود

کتاب " استفتائات آیت الله بهجت(ره) " در 4 جلد بصورت html

بسم الله الرحمن الرحیم

جهت استفاده بیشتر کاربران گرامی و مقلدان حضرت آیة الله العظمی بهجت « ره » از مباحث فقهی و استفتائات ایشان ، کتاب استفتائات در چهار جلد به صورت اچ تی ام ال آماده شد .
دفتر معظم له 

 

 

حجم بعد از باز کردن فایل فشرده : 12.4 مگابایت
برای شادی روح این عالم بزرگ صلواتی بفرستید . 

 

 

دانلود 

 

کتاب گرانقدر "جهاد با نفس" شیخ حر عاملی (ره)

سلام دوستان عزیزم

امروز قصد دارم کتاب گرانقدر جهاد با نفس،تألیف شیخ حر عاملی (ره) رو براتون بذارم .
از اونجایی که کل اینترنت رو گشتم و نتونستم نسخه پرنیان یا fbook این کتاب رو پیدا کنم و توی سایت خودمون هم نبود طی چند ساعت کار با نرم افزار fbook و استفاده از نسخه html این کتاب،این کتاب رو به همه دوستان خودم تقدیم میکنم.
برای توصیف این کتاب بهتره سخن آیت الله بهجت رو براتون قرار بدم:
"هر روز سعی کنید یک حدیث از کتاب جهاد با نفس(وسائل الشیعه)را مطالعه کنید و سعی نمایید به آن عمل کنید بعد از یک سال خواهید دید که حتما عوض شده اید مانند دارویی که انسان مصرف کند و بعد از مدتی احساس بهبودی میکند."
برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج) صلوات بفرستید
التماس دعا 
 
 

نرم افزار أجوبة الاستفتائات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای 1.0


بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
نرم افزار أجوبة الاستفتائات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای نسخه1.0
این نرم افزار از روی ترجمه ی رساله اجوبة الاستفتائات حضرت آیت الله حاج سید علی خامنه ای «دام ظله العالی» تهیه شده است.
از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت جستجو، تغییر تم و نگهداری 10 مورد بازدیدی آخر در حافظه اشاره کرد.
ان شاء الله در نسخه های بعدی نرم افزار استفتائات جدید نیز به آن اضافه خواهد شد.
 
 

نرم افزار موبایل احادیث صوتی از پیامبر اکرم(ص)


نرم افزار موبایل مذهبی احادیث صوتی , 40 حدیث گرانبها به صورت صوتی از پیامبر اکرم(ص) می باشد که به صورت فشرده (amr) است.

پیشنهاد می کنم که این نرم افزار را دانلود کنید

حجم: 621 kb
با پسوند : jar
 

 

                                       دانلود(( از بیشتر موبایل های نوکیا(Nokia), سونی ارکسون (Sony Ericsson)پشتیبانی میکند))